مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22اقتصادي

کشف 1150 کیلوگرم سم و کود غیرمجاز در شیراز 


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس با اشاره به شناسایی یک واحد عرضه غیرمجاز در زمینه نهاده های کشاورزی در شیراز، از کشف 1150 کیلوگرم سم و کود فاقد مجوز آماده عرضه در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس با اشاره به شناسایی یک واحد عرضه غیرمجاز در زمینه نهاده های کشاورزی در شیراز، از کشف 1150 کیلوگرم سم و کود فاقد مجوز آماده عرضه در این مرکز خبر داد.

جاوید عباسی سه شنبه 31 مردادماه به خبرنگاران گفت: در این واحد غیرمجاز تولید نهاده های کشاورزی، بالغ بر 1 تُن سم و 150 کیلوگرم کود بسته بندی شده غیرمجاز، کشف شده است.

او ادامه داد: فرد متخلف سموم دفع آفات نباتی را در بسته بندی های غیر مجاز و بدون مجوز های لازم به بازار عرضه می کرد از این رو تمام سموم و کودهای کشف شده جمع آوری و به انبار حفظ نباتات این استان منتقل شد.

عباسی با بیان اینکه فرد خاطی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: کارگروه پایش و ساماندهی داروخانه های گیاهپزشکی استان فارس متشکل از نمایندگان حفظ نباتات، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در راستای ساماندهی شبکه توزیع نهاده های کشاورزی و ارتقاء امنیت غذایی به طور جدی مشغول به فعالیت و اقدامات نظارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1150 کیلوگرم سم و کود غیرمجاز در شیراز 

کشف 1150 کیلوگرم سم و کود غیرمجاز در شیراز